Sjuk!

2010-12-09 @ 11:52:23

Är hemma igen efter en tur till doktorn med Albin.. Tvärt igår vart han tät i halsen och hade jätte ont, senare på kvällen vart de värre och till slut så kräktes han.. lilla stackarn!
Natten va inge alls rolig, han fick givetvis sova i våran säng, och när Albin har ont då sloss han å sparkas, så han har sparkat och slagits hejvilt inatt (har säkert fulla kroppen med blåmärken) har jag inte de så lär jag få det nu som de känns ;)

Hos doktorn så lyssnade han och hör att det piper och att han har ordentligt med slem, Albin fick springa fram och tillbaka inne på HC för att kolla om det blev värre (antar jag) efter det så skulle han få andas in medicin med en mask men givetvis tjurig som han är så gick ju inte de nå bra, men han skrev ut medicinen istället så han får det flytande hemma istället.. hoppas man får i han de då iaf, så det blir bättre för det här de funkar ju inte! :(

Nu vill Albin att jag stänger av datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: