Såg en sak nu

2010-12-21 @ 15:07:27

å de gjorde fan så mina tårar rinner!
Försökte lägga upp de här från youtube, men jag kan ju inget om sånt där så de gick inte!
Men de va så vidrigt så fy faan.. hade hon varit nära mig hade jag tveklöst gjort PRECIS samma sak som hon gjorde mot sin son (som såg ut att va i ca 4-5 års åldern) sen hade jag nog fan tagit ett fängelse straff för att vara säker på att hon ALDRIG mer kan göra en sån sak!
Jag hör fortfarande hans skrik!

SATAN SÅ UPPRÖRD JAG BLEV NU!!!


Klippet heter iaf.. 
Mormon Mom Caught Abusing Adopted Son With Hot Sauce and Cold Shower Dr Phil  (på youtube som sagt)

Dom som har ett hjärta behöver inte titta på de!

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Du, jag orkade inte ens kolla klart på det där klippet häromdagen. Fy fan! Mår dåligt varje gång jag tänker på det.



    Men vill du kan jag berätta hur du lägger in klipp. Bara du inte lägger upp det där :/

    - Under klippet på Youtube finns en flik som heter "Bädda in". Kopiera den texten.

    - Under rutan där du skriver ditt inlägg står det "Ändra redigerare". Tryck där och sen kopierar du in texten från youtube där. Sen kan du klicka på "Ändra redigerare igen så finns klippet i inlägget. Det ser lite skumt ut men när du förhandsvisar kan du se det som det kommer att bli.

    Postat av: Jennie

    Fyfan va vidrigt.. Tänk att såna människor ens får skaffa barn.. :´(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: