ROSA!

2010-12-02 @ 08:19:32

Michelle är skickad på skolan, Maja sover och nu tittar jag när Max kör runt Albin i Majas vagn :) J-O å Max for in igår em/kväll å köpte vagnen som jag hitta till Maja så nu måste dom ju givetvis prov köra den.. men varför de vet jag inte, för den är precis lika som Albins en annan färg bara, (å den har dom provkört MÅNGA gånger)men de är klart den kanske inte är alles lika att åka/köra om det är en annan färg ;)
Jag är nöjd med den iaf, hade en lika till Michelle och har även en till Albin å nu fick Maja en, som är svart å ROSA!! :) (ja jag är lite svag för rosa) Älskar dom där vagnarna faktiskt!

Idag så är det bara Albin som ska på dagis, Max ska va hemma å mysa med mig å Maja idag, eftersom han följde med J-O igår så kom dom hem rätt sent plus att han sov som en gris i bilen vilket gör att han inte kan somna i tid på kvällen å det slutar med att han inte orkar med en dag på dagis, så han blir hemma med mig å vi ska spela hans bil spel :) och stryka gardiner..!
Förövrigt så har jag fått ögonFLIMMATION (som Michelle säger) å de suger, men jag tänker inte klaga med tanke på alla som ligger å håller hårt om sin onda mage!

Äh! Nu kom jag av mig.. pojkarna vill att jag kör runt på dom i vagnen, de följde även med en stå bräda så båda får plats nu ;) så det är bäst jag gör de innan vi ska fara mot dagis! :)

Kommentarer
    Postat av: sonja

    Jag tror ni fastnat i ögoninflammation, stackars dig Idag har vi nästan shoppat klart julklapparna. Bara Staffans barn kvar och där tror jag de blir pengar till de äldsta kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: