Nytt liv!

2010-12-07 @ 11:41:10

Väntar på att dom ska ringa så jag får kolla på mitt nya hem! Jag hoppas innerligt att den är i bra skick (tvivlar på det med tanke på vilka som bor där) men om den behöver nya tapeter så vill jag ha de gjort innan jag flyttar in, det är inflyttningsdatum den 1/1 och dom andra är inte ute förns den sista så jag tvivlar på att det blir gjort innan, så jag ska kolla om det i så fall går att lösa på annat vis.. fräscht å fint vill jag iaf ha det, och de innan jag flyttar in :)

Näe nu lunch! :)

Kommentarer
    Postat av: sonja och pappa

    Vart i Hallen

    Postat av: TiNAWiNA

    Klart de ska va fint innan!

    Hoppas de or'n se me' allt... du är tuff du!

    KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: