Men nu så..

2010-12-21 @ 11:09:34

Igår va jag Michelle och Maja in till stan å skulle handla de sista i julklapps väg, har lovat Michelle länge nu att bara vi skulle åka in och göra de, bara de att då visste inte jag att de mesta som va kvar i julklapps väg va till just Michelle, men de gick jätte bra ändå..  bara så du vet Joanna så har du handlat grejor till Lowa, så du får komma å hämta dom när du vill ;) vi va iaf i stan till 4 nån gång, sen hämta pojkarna i Kläppe, hem å laga mat till barna, lägga dom, sen när J-O kom hem satt Petra här å passa dom stora barna medans vi å Maja for in å handla julmat! 
Så nu är vi nog alles snart klar för jul.. eller ja.. maten ska ju tillagas också, men den är ju iaf inhandlad ;) och klapparna ska slås in och så ska de pyntas gran å bytas gardiner :)

Näe nu kan jag inte fokusera på de här!

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    Ahaa,det är alltså där Lowas julklappar är! ;) Smart du är,du vet..ibland förvånar du omvärlden! ;) <3 Sötfia! Imorn vill jag prata med dej,massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: