KÄR!!

2010-12-16 @ 16:26:41

Japp min dotter är kär, å denna gång lyckligt kär :)
Hon va kär i en kille som heter Kevin förut, men han va inte kär i henne, men nu sen skolan börja så har hon varit kär i en kille som heter Hjalmar å denna gång är de besvarat, så nu är dom tillsammans! Så gulligt! :)
Igår när jag hämtade Max på dagis så va de en pappa där som sa till mig att de hade varit puss kalas på skolan, så jag va ju GIVETVIS tvungen att fråga Michelle om de när vi kom hem, jo då igår hade dom ÄNTLIGEN pussats (fast bara på kinden för de är äckligt på munnen tycker dom)  ;) Sen ville hon berätta hur de gått till när dom pussade varann, så nu tänker jag berätta för er för de är ju så sött!

Michelle- Hjalmar jag vill säga en sak till dig..
Hjalmar- Vill du gör slut?
Michelle- NEJE jag vill att vi pussas!
Hjalmar- De vill jag också.. och så börja han tydligen jaga hon ;) (dom ville inte att alla andra barn skulle se, men de fick dom göra tillslut iaf för dom orka inte gömma sig nå mer)  ;)

Aja hursomhelst så pussades dom tydligen tillslut, och kom överens om att dom idag skulle tala om för Tuva, Tuva och Kevin som va hemma igår, för alla skulle få veta :)

Näe nu ska jag gå å tillaga lite mat.. idag blir det kyckling filé på ett(för mig) oprovat recept!

                                                                 Önska mig lycka til! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: