Jämarns så go en mat de blir till Jul..

2010-12-22 @ 07:25:33

Precis som rubriken lyder så blir de gött, vi va uppe till strax före 1 inatt å gjorde köttbullar och revbensspjäll, och både köttbullarna och spjällen blev riktigt goo :) ikväll blir de slå in klapparna och kanske gör sillröran och imorron blir de skinka och jansson! (stavas de verkligen så? såg så konstigt ut)

Dagen då.. jag borde och måste egentligen städa uppe idag så det bara är sängarna kvar imorron, och dessutom måste jag in till stan en sväng till och de måste göras före klockan 17 idag och imoron är de stängt så jag kan inte fixa de imorron,  MEN idag är jag vidrigt trött, som sagt vi gick å la oss vid 1 och då vaknade Maja, sen kunde jag fan inte somna så jag låg å kika på tv till 2 nångång, och sen kl 5 vaknade Albin, (han fick välling i våran säng så sov han sen) och så halv 6 ringde J-Os klocka och då vaknade Maja och ville INTE somna om så då klev jag upp med hon och Michelle å börja elda så de blir nån värme här.. Nu sover Albin och Maja, Max sitter här brevid å kollar på tv och Michelle är klar för skolan så jag SKULLE verkligen kunna sova en stund nu MEN jag måste faktiskt hålla elden vid liv plus att jag måste ut å hämta mer ved..typ nu! :((((
Näe nu drar jag på mig overallen å hämtar ved!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: