Inne..

2010-12-22 @ 19:00:49

Japp nu tänker jag banne mig stanna inne tills de blir bättre temp ute för jag är KLAR med allt som ska handlas.. tror jag, äh är de nåt som är glömt får Jan-Olov fixa de ;)
Typisk e de också förresten apropå J-O, han har haft skit lite jobb på kvällarna men NU när man som mest behöver hjälpen då jäklar ska käringarna åka! Igår kväll kom han inte hem förns halv tio och ikväll blir de väl nå liknande.. Har fortfarande en del (läs egentligen skit mycke) kvar att göra här hemma plus allt de vardagliga som inte upphör för att det är Jul.
Nu ska jag iaf gå ner i källarn å klippa Albin å Max medans Maja sover, ska försöka ge mig på att få till en "riktig" frisyr istället för att bara dra trimmern, får se om dom får sin frisyr eller om de blir som vanligt ;)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: