Hosta

2010-12-14 @ 11:27:32

Ja men visst.. Maja har sån jäkla hosta så hon nästan kräks å de är inge alls kul, för givetvis sover hon inte som hon ska vilket innebär en SJUKT trött mamma. (såklart så är de ju jobbigast för hon, men jag må ju få tycka synd om mig själv iaf) ;) Inatt fick hon en host attack vid 3 och vakna å ville/kunde inte somna om, men lyckades till slut få hon somna om, hann sova i ca 30 min så vaknar jag av att Albin ropar "blä rumpa" NEEEJ tänkte jag, nu måste jag säkert gå ner å byta blöja vilket gör att han piggnar i å inte kan somna om, mycke riktigt BLÄ va de, men han måste ha bajsat å somna om tidigare under natten för de satt fast, så de va ju bara å ställa ungen i duschen kl FEM på "morron" (nämnde jag att han kladdat de i ansiktet också?) men tro de eller ej så somna han om med välling på soffan efter duschen, men då hör jag Maja vaknar så då va de bara springa upp till henne med en flaska, och när hon ätit färdigt å somnat igen gick jag ner och ser att Albin fått tag på paketet med frukost vällingen och tömt ut i typ halva köket, de blir ju för fan som cement när det blir lite blött, så de va ju bara sätta igång att skrubba köket då halv 7 på morron de hade jag tänkt göra men kanske inte :(
Och nu tänkte jag att jag skulle sova en stund när Maja å Albin sover lunch, känner mig rätt slut efter dom 2 sista dygnen, har sovit 6 timmar på 2 dygn.. MEN givetvis fick Maja en host attack så nu är hon vaken och nästa gång hon sover då sitter vi i bilen på väg till dagis.. JAG MÅSTE SOVA NU!!

Näe nu måste jag ta Maja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: