Fundersam blir man

2010-12-17 @ 09:54:50

Ja jag börjar bli lite fundersam nu faktiskt, jag har fortfarande inte fått kommit å kolla på lägenheten och det är inflytt den 1/1, dom som bor där är inte riktigt som dom flesta andra, så jag börjar stark fundera på om dom är tänkt att ha ursäkt efter ursäkt till varför jag inte kan kolla på den, och sen flyttar dom bara!
Varför jag tror som jag gör och fortsättningen på min tanke den håller jag för mig själv ;)

Fredag är de idag ja de är sista helgen innan jul, som tur är så är J-O ledig ihelgen och har lovat mig att han ska hjälpa till att städa.

Michelle och Max åker till sin far ihelgen och firar jul med han.
Men nu först så ska vi åka till kläppe för barna ska baka jul godis och Michelle ska få göra färdigt sitt pepparkakshus som hon började med sist vi va dit å baka :)

Så helgen kommer att tillbringas med att städa.. usch usch säger jag bara, har ingen lust alls med det om jag ska va helt ärlig!

Om jag fick önska mig TVÅ saker nu, så skulle de va att städningen redan va gjord och att det skulle lösa sig med mina "problem" inför flytten, jag vill så gärna att allt ska bli grett på en gång så vi kan bo in oss ordentligt och känna att man trivs å inte kommer hem till ett tomt skal! Tomt skal är väl egentligen en överdrift men det är så de KÄNNS för mig.
Näe nu ska jag rycka upp mig lite, göra klart barna och ta en snabb dusch så vi kan fara ner til Kläppe sen :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    men alltså va fasiken sitte ti?

    åk bara dit o ring på vettja.. ;) då kan dom ju inte direkt neka dej..haha!



    Vi ska också städa heeela helgen,o baka julgodis!

    Näe,förlåt!

    Imorn ska vi göra de.. på söndag ere ju dansuppvisning! gaah..de ska då va allt på en o samma gång! :/



    Puss

    Postat av: Pappa pch sonja

    Väldigt konstigt att du inte får se lägenheten, man får onda aningar om hur den ser ut när det är så. Ha det bra i helgen. Jag ska städa lite jag också och pappa ska mecka bil en stund på söndag annars är det sporthelg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: