!!!!!!!!!!

2010-12-29 @ 11:22:04

Den lilla jävla glimten av ljus försvann :((
Nu står jag på ruta ett igen känns de som, hur ska jag lösa de här?! Jag måste verkligen ha tag på pengar (å de ganska mycke dessutom och helst NYSS)
Nu vill jag flytta, nu nu nu!! Jag måste flytta nu!
Men som de verkar nu kommer jag inte kunna göra de förns den 1:a nästa månad, visst de e inte så länge, men över en månad när de är som de är de är LÅNG tid de! De suger..
Varför har jag inte begåvats med "rika" föräldrar? ;)
Näe men man önskar nu att jag skött korten rätt för 7 år sen!

Jag vill nuuuuuuuuuuu!

Paniken jag kände börja smyga sig på här om dan, den har anlänt å den e fan inte välkommen!

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan
                                                         Japp jag är upprörd!

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    Meeen,jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dej på nåt vis! :( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: