...

2010-12-04 @ 10:18:45

.. Är nu mer en ensamstående 4-barnsmamma, tror inte skillnaden blir så stor mot hur det varit!
De här det fixar jag, de kommer bli kanon, jag ska bli mig själv igen.
Jag har iaf huvet högt och ångrar inget! :)
Mycket att fixa med, MYCKET att köpa (den biten blir inte lika lätt att fixa, men de ordnar sig)

Idag tar jag iaf med mig Albin och Maja och åker till Marcus å Maggan och hälsar på :)

Pepparkaksbaket igår gick iaf kanon bra.. trevligt va det också, Berit är en mysig människa! :)
Michelle vart jätte fin i håret, kort vart det men det va vad hon ville, hon hade håret nästan ända ner till rumpan och klippte sig till strax under axlarna :/ hennes fina fina hår, men hon blev super fin nu också :)
Nu myser Michelle och Max med sin pappa och Elin å kommer hem imorron igen.. LÄNGTAR :)

Nu ska jag göra iordning barna :))

Ha en trevlig dag å kväll det ska iaf vi ha!

Kommentarer
    Postat av: Malin

    Det här kommer du att fixa galant. Om du vill prata är det bara att ringa, det vet du:)

    Kram

    Postat av: katta

    Har ni gjort slut?:(

    Postat av: sonja och pappa

    Allt ordnar sig. Hur mörkt det kan se ut ibland så fixar det sig alltid. Man ska alltid tänka positivt då blir det så.

    Postat av: s

    Det kommer att gå bra och nu har bengt spikat hyllorna s¨hör av dig om du får problem s

    Postat av: Joanna

    Det där fixar du galant vännen! Det vet jag..

    Du vet var jag finns om det skulle vara något.. ♥



    Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: