De va på tiden!

2010-12-30 @ 13:32:20

Idag fick jag komma att titta på lägenheten, men dom dumma j**larna hade inte flyttat än (!) och hyresvärden sa att tanken va att jag skulle få nycklarna imorron..(eftersom den första är på lördag) *suck* iofs ändå rätt bra, för jag har ju ingen möjlighet att betala nån hyra där den här månaden iaf.
Å dom va lååångt i från klar med flytten, såg inte ens ut som dom hade börjat dra sig därifrån!
Men jag har iaf fått se den och den va inte alls så risig som jag hade trott, men de är ju lite svårt att säga eftersom dom hade alla saker kvar där.. Men dom ska besikta den så fort dom är ute så efter de får jag komma å kolla igen för att sen kunna välja tapeter och börja fixa med de :))
De va skum planlösning, vilket jag nånstans hade räknat med eftersom det är en hopslagen och ombyggd 3:a och 2:a, men jag tror de blir bra.. kanske till och med jätte bra! :)

Nu till nåt helt annat.. Jag skicka upp barna för att städa på sina rum så hör jag Michelle och Max skrika AAALBIN efter ett tag! och sen ropar på mig, så jag går upp å kollar då har den lilla busen tömt ut hela Michelles "låda" med pärlor.. förstår ni huuur jäkla många tusen pärlor det är, man såg knappt vilken färg hennes golv har! :(

Nu ska jag röjja lite här hemma tills de är dax att lämna Michelle å Max :(
sen blir de hem å hämta upp J-O för att åka till Stavre! :)

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: