Dag 8

2010-12-10 @ 10:03:22

Ett ögonblick:

Ja jag kan ju säga att jag har FYRA ögoblick som jag aldrig glömmer och det är ju givetvis när jag för första gången fick se mina barn! <3

Men om jag bara får välja ett ögonblick så blir det när jag kommer in på IVA efter att Mattias blivit svårt misshandlad.. DET är bilder i mitt huvud som satt sig fast där, känns som jag aldrig kommer att glömma dom. Det är så sjukt hur en människa kan göra så mot en annan människa, som TUR är så fick vi ha kvar Mattias i vårat liv även om utgången va nära att sluta helt annorlunda! 
Dom som VÅGADE att bryta sig in när Mattias låg där på marken avsvimmad och blev sparkad på ska för alltid sitta på en pedistal enligt mig, (antar jag pratar för hela våran familj när jag säger det)

Ja det kanske inte va det lyckligaste ögonblicket men så är det!
Som sagt jag har MINST 4 stycken väldigt glada och lyckliga ögonblick också! :)

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Ja man har ju sina "moments" :)

    Usch. Jag kan tänka mig att det var hemskt att se Mattias så där. J***a snorunge till idiot som gjorde det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: