Dag 6

2010-12-07 @ 11:33:42

Borde ha gjort dag 6 för ganska länge sen, men har inte orkat ;)

Min dag:
Ja, Maja väckte mig vid halv 6 så jag sprang ner och gjorde en flaska och gav hon den, låg kvar och bara mös en stund, sen gick jag ner till Michelle som satt och kollade på bolibompa och åt frukost, gjorde henne klar för skolan och vinka av hon.
Gick ner till källarn och satt på en tvätt. Gjorde ordning frukosten åt pojkarna och inte förns kl var strax efter ÅTTA kommer Max ner och äter sin frukost, och efter ytterligare 10 min kommer Albin och vill ha sin välling och halv 9 vaknar Maja (som somnade om när jag gick därifrån) då va det bara fixa ordnig henne och klä på pojkarna och sen fara på dagis.. väldigt hattig morron men mysig! :)
Lämnade dom på dagis, sen hem och ge Maja flaskan och lägga hon (vilket hon inte ville idag) men nu sover hon iaf, och jag ska nog stoppa i mig lite lunch och sen fortsätta tvätta innan barna ska hämtas igen! :)
Eftermidddan flyter nog på med tvätt och så tror jag de blir en sväng med dammsugarn, sen ska de görs middag, äta, duscha/bada barna och lägga dom sen slappa på soffan och sen sooova!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: