Dag 11

2010-12-13 @ 13:19:05

Jag hoppar helt enkelt över 8 och 9 och tar dag 10 istället ;)

Mina syskon..

Staffan&Sandra (tvillingar) är mina äldsta syskon (halv) som jag inte har så där jätte bra kontakt med, det har liksom bara blivit så. TRISST som fan, de är ju mina syskon!    <3

Micke är äldst av oss hel syskon och är 28 år, jobbar som mekaniker i Hackås, bor med Emma i Oviken. Älskar allt som har med bilar att göra, nya, gammla, rostiga eller inte, skotrar mm.. jag kanske helt enkelt ska säga att han älskar allt som rör sig, lyser eller låter ;)  Festa gillar han också och är grym på att dansa! :)     <3

Marcus
är 27 och bor i Trångsviken med Maggan, han jobbar som ställningsbyggare (näe heter de verkligen så?)
Han älskar att fiska, sommar som vinter, och nu har han även tagit jägarexamen så han jagar väldigt mycket.. och så tror han att han är nån slags kung på bandy.. upplyser dig om de Marcus att de är du INTE ;) så dit går det också rätt mycket tid..
Tv-spel för guds skull.. de är ju också en grej som han tycker är kul! Själv begriper jag mig inte på de ;)    <3

Sen har vi lill Tisse (Mattias) 22 år bor i Hackås med Emma och varannan vecka lilla Leo :)
Mattias.. ja kan säga att han älskar sport, all sport skulle jag gissa och sen delar han de obegripliga intresset för tv-spel med Marcus.
Mattias är den jag alltid stått närmast!  <3

Sen har jag en drös "plast syskon"

Pappas Sonja har 2 barn.. Madde och Jessica, som jag också träffar alles för sällan!

Morsans Affe har, Ellenore, Helén och Kristina.

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Eller hur!? Vi bor för långt ifrån varandra!

    Postat av: Joanna

    Jag bara Älskar att du är nästan lika virrig som mej! Dag 8 har du ju till o börja med redan skrivit.. :) sen så var det dag 9 och 10 du hoppade över,och dag 11 du skrev! ;) haha.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: