Barnen!

2010-12-29 @ 11:45:17

De märks tydligt att deras rutiner rubbats efter jul..
Dom är uppe från morron som vanligt och håller låda heeela dagarna både ute och inne, men ändå så är de ingen som ska sova när de väl blir kväll, (?) eller jo Max har faktiskt varit duktig å somnat tidigt och faktiskt sovit längst (bortsett från Maja då, som tydligen älskar att sova på morron) men Michelle, Albin å Maja har varvat varann hela kvällarna, igår va de Albin och Maja som va vaken å jag fick inte Albin å somna förns vid elva å då la jag mig med han i våran säng, meen så mysigt de va.. händer de inte varje dag så är de ju så mysigt :) Och Maja somnade vid halv tolv.
Kvällarna för mig är värd så mycket, så jag hoppas de ändras snart, för jag vill ha tillbaka MIN egen tid på kvällarna igen :)

Albin har tydligen slutat sovit lunch också, men då blir han super trött på senare delen av eftermiddan, jobbig den där övergången tycker jag..

Imorron åker Michelle och Max till sin far för att fira nyår, eller dom ska till Elins föräldrar å fira.. kommer sakna dom extra mycket den här helgen känner jag, gör de redan nu på nå konstigt vis! :(
Jag, Albin och Maja kommer nog inte göra nåt speciellt alls, J-O jobbar ju SÅKLART och alla andra ska supa vilket jag inte alls känner för, jag vill vara med mina barn, men jag önskar att dom stora kunde va hemma också, men men så är det inte i år.
Får se om vi som vanligt åker till morsan å Affe en sväng eller om vi bara stannar hemma och myser och missar tolv slaget! ;)

Näe nu har jag gnällt tillräckligt för att tag.. blir nog mer av den varan skulle jag tro ;)

Åter till städningen, har precis slängt ut granen.. kändes som ett måste, för av nån konstig anledning så hade de börjat bildats en ny gran på golvet under den rätta grenen.. konstigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: