Äh va fan.. de blir ett till idag ;)

2010-12-02 @ 20:31:32

Dagen med Max i dag vart suuuper mysig! Vi lämnade Albin på dagis och for hem och gjorde frukost som vi 3 åt tillsammans, spelade en omgång yatzy och sen var det dax för Maja att sova, vi gav henne en flaska å la hon sen sov hon tills vi skulle fara på dagis och hämta Albin ;) under den tiden så, låg vi på soffan å kramas å kolla på film, spelade mer yatzy och även hans bilspel och käka lunch sen ännu mer yatzy, strök gardiner och tvätta, TOOK mysig dag helt enkelt.. det behövde han min lilla stora kille en dag med bara mamma! Jag också för den delen:)

Sen när alla mina unglurvar va hemma så pysslade vi på här hemma och gjorde middag, sen efter middan satt vi oss i soffan, tände ljus och kollade på bolibompa och julkalendern och bara mös! :)
Har nog helt enkelt haft en perfekt dag idag! :)

Imorron åker vi till Kläppe och bakar pepparkakor med Berit, sen ska jag till frissan med barna, men jag tror de blir bara Michelle som får sitta i stolen iaf, och efter det så ska jag åka å lämna Michelle och Max hos deras far.. Kul för dom men trisst för mig!
Sen blir de hem för Fredagsmys som vanligt!
Och nån dag under helgen så hopas jag att det blir en tur in på Jamtli med Marcus å Maggan!

Nu ska jag gosa ner mig ordentligt i soffan med Maja som snart ska sova!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: