ÅÅÅ!!

2010-12-15 @ 08:04:49

Tänk att jag blir så trött på mig själv.. Varför ska man vara så satans oteknisk å inte förstå sig på nåt som har med datorer att göra?
Jag har som synes gjort om lite på bloggen, men nu kan man helt plötsligt inte läsa "om mig längre" varför de? Hur lyckades jag för att ta bort de tro?

Och sen vill jag ha bilder längst upp på bloggen, men hur fan gör man de då?
Aja, nån som vet kan ju gärna lämna en kommentar å tala om hur man gör, om de går förklara så peabrain här förstår så klart ;)

Nu ska jag fixa barna inför dagis! Sen hem å försöka få till de här igen.. :)

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    Jaaru Linda,om jag det visste? Du kanske inte är lika yr och virrig som mej,fine! Men du e fan lika oteknisk! Haha.. ;) kika in t Jessica,o fråga henne om hjälp.. mammajessica.webblogg.se ;) Puss

    Postat av: Joanna

    jaaa! kom o hälsa på.. ♥

    Postat av: Joanna

    Ovanligt.. :P



    imorn kväll? ska till Johanna vid sex tror jag, o gratta henne.. Sen är jag nog hemma.. ;)

    Postat av: Jennie

    Kika in på designadinblogg.se, där står det med barnsligt enkel text så att man åtminstone ska ha en chans att hänga med.. Inte för att jag fått till det heller men.. :) Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: