Å de får jag faktiskt!

2010-12-31 @ 18:23:13

Jaha.. nyårsafton och klockan är snart 18:30 å vad gör jag? Jo jag sitter och kollar på bolibompa med Albin och Maja (Maja leker i gå stolen) känns ju så där.. jag har väl aldrig varit speciellt för att FIRA nyår, men jag har heller aldrig haft nå planer på att sitta hemma själv och titta på bolibompa, jag tycker faktiskt lite synd om mig själv nu å de får jag faktiskt göra!
Jag satt och läste på ett forum för föräldrar och gravida, där det va en tjej som skrev om att det var så trisst att man aldrig vart med bjuden på nåt bara för man är gravid eller redan har barn, och de stämmer tydligen jävligt väl.. vill egentligen inte gnälla så å alla har ju sina liv, men de märks ju tydligt idag vad hemskt många kompisar eller jag kanske ska säga släkt också man har, för inte NÅN har frågat om jag vill hitta på nåt, visst jag har ju barna eftersom J-O jobbar, men de finns nåt som kallas barnvakt, hade ju iofs inte tänkt ha nån barnvakt för som sagt jag måste inte supa bara för de ska bli ett nytt år och jag spenderar mer än gärna nyår med mina barn, men äta de måste ju alla göra å de även mina barn, men de jag vill komma till är att de är ju kul att åtminstone bli tillfrågad.. Tack för den alla!
Känner mig jävligt bitter för tillfället så jag tänker ta en dusch med Albin och Maja å sen duka upp för lite mys i soffan å de duger för oss..


Imorron blir de ev bröllop!

      Hoppas alla har en bra kväll!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: