ojoj..

2010-08-12 @ 10:23:04

verkar inte som de här med blogg är min grej, uppdaterar inte speiellt ofta ;) men va fan.. jag skriver ju när jag känner för de :)

Livet går vidare i RASANDE fart Maja blir hela 7 veckor idag (!) och dagis har dragit igång igen (Max är dock hemma) Men till veckan ska både Max och Albin på dagis och veckan därpå börjar Michelle i skolan :) De verkar som Albin har mognat på sig över sommarn för nu funkar det bra på dagis för han :)

Annars då.. jo BÅDE Michelle och Max är i nån form av trots period å dom driver mig till vanisnne båda 2 lååånga dagar! :(

Vad har hänt mer sen sist jag kladda här.. hmm.. JO! Men vi har för guds skulle varit på semester i Rättvik å classic car week, vi skulle inte ner i år etersom de va sånt kaos föra året och eftersom Maja är så liten och väldigt väldigt gnällig, men vi åkte ner i Torsdags iaf J-O ringde hem å sa att jag skulle packa så handlar han å ställer i ordning bilen och husvagn så far vi sen.. sagt å gjort, kom ner vid elva på torsdag kväll och va kvar tills på måndag fm :) riktigt skönt att komma hemifrån men hade inte tacka nej till några dagar till ;) jag fattar inte är så dödligt less på att vara här! :(

Ja näe nu vart de ett dår hus här igen så de här får vänta!
Tänkte slänga in en å annan bild också men de får bli vid ett senare tillfälle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: