Michelle!

2010-08-29 @ 21:07:11

sitter å funderar på om jag har nå vettigt o skriva, men vem säger att jag måste skriva nå vettigt egentligen? ;)

Igår gjorde jag iaf värsta impuls grejen, jag tog med mig Michelle och for till Sundsvall en sväng å lämna karln hemma med dom andra barna, första gången jag lämnar Maja hemma, de gick bra förutom att J-O inte hade nån koll på hur mycket hon äter varje mål (han gjorde alles för lite) så han va lite brydd varför hon åt så ofta ;)
Kändes rätt dumt att jag va på biltema å köpte ljuddämpare till buicken å massa annat medans karln va hemma med barna.. lite omvända roller ;) Men de variktigt skönt att spendera en hel dag med bara Michelle, känner nu att jag måste hitta på nåt var och en med pojkarna också, de ger så mycket positiv energi åt alla märkte jag igår :)
På vägen hem pratade jag med karln och vi bestämde att vi skulle mötas upp i stan för att äta på McD och sen handla på maxi.. väl hemma igen kände jag att de va sköönt att komma hem va länge sen jag gjorde de, men jag va helt slut, så efter Majas onda mage lagt sig å hon somna (dom andra barna sov redan) la jag mig å somna ja rätt ovaggat faktiskt:)

Imorron är det måndag igen och vardagen kommer tillbaka igen (tack o lov för de) med dagis och skola, förstå att min lilla tjej har börjat skolan och är nu inne på andra veckan.. helt sjukt! Men hon trivs och har verkligen blivit STOR sen skolan börja :) Men hon skulle nog helst gå alla dagar om hon fick bestämma själv, nu går hon bara måndag, tisdag och onsdag.

Nu hade ju jag tänkt titta på filmen på 5:an å invänta karln som har spenderat hela dan i garaget bortsett från ett middags avbrott med familjen då, blir trisst i längden att va hemma själv.
Jag skaffa ju faktiskt inte karl för att sitta hemma själv jämt ;)

Ja filmen va de ja! 
                        Imorron då jäklar kommer de bilder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: