Magen!

2010-08-30 @ 11:45:41

Idag verkar de inte va nå bra med lilla Majas mage igen :( det gör så ont i hela mig när jag vet hon har ont, först kan jag bli trött på att hon skriker, men sen när det syns att hon faktiskt inte skriker bara för att utan faktiskt har ont då skär de i mamma hjärtat och man orkar ta de! Men nu fick jag hon iaf att somna riktigt, hon blir helt slut när hon har så ont stackarn och nu har hon haft ont sen i natt vid 3 nångång så hon va väldigt trött :(

Å min mage mår inte heller bra.. men den behöver bara bli lite mindre ;)
Tänk så skönt att kunna ha mina vanliga byxor.. 2 veckor efter Albin föddes hade jag mina byxor utan problem å nu.. näe!! Men de ska ändras, har köpt en motions cykel och tror jag ska blåsa in idag å köpa en steppmaskin :)

Aja nu ska jag fixa nån lunch till Michelle och sen kolla när hon håller på med sina blåspennor, de blir så fint så :)



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: