Haha..

2010-08-31 @ 11:18:40

... ja de är fan skratt retande, jag slog på tvn å vad sänder dom nu.. jo "våra bästa år" på riktigt när ska dom sluta sända den serien? De är ju nästan pinsamt å säga MEN jag tittade på den här serien när jag gick i 8:an inte ens då va det bra ;)  

Jag skulle verkligen behöva göra nå vettigt här hemma idag, finns tonvis med saker att göra men jag känner inte för att göra nåt inte ett dugg, jag städar å plockar å städar å plockar men det blir inge bättre, de rivs fram direkt eller så är det nån som springer in med skorna PLUS att de känns som det aldrig blir bra, göra fint här är nog ungefär lika lätt som att sminka en gris och med samma resultat..!

Just nu längtar jag tills Maja blir större så jag kan börja jobba, känner att jag måste UT umgås med vuxet folk, prata med vuxet folk face to face, men samtidigt så älskar jag att vara hemma med hon på dagarna i lugn o ro tills dom stora barna kommer hem å livar upp stämmningen ;) vilket givetvis också är mysigt! Men ibland måste man nog bara få vara sig själv, inte bara mamma.. Men apropå jobb, vad vill jag göra då när jag blir stor egentligen? De har jag fortfarande ingen aning om, men till en början skulle jag nog kunna göra vad som helst ja förutom att jobba på McD då ;)
Men en plan inför sommarn har jag iaf :P Joanna du e på va? ;) Planen den ska utforskas å planeras riktigt i vinter så allt är klart när våren/sommarn knackar på dörren :)
Allt det hänger ju också på att livet är som de är idag för att de ska kunna utföras, och för tillfället känns de väl inte så säkert, har dock varit så förut och återgått till de normala.. frågan är om det gör de den här gången!

Bla bla bla, blev det av allt idag.. igen!

Ska väl åtminstone försöka fixa lite tvätt å fli undan lite leksaker som vart framdraget imorse.

       Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: