Fan!

2010-08-30 @ 11:51:52

Så less jag blir.. har planerat i ett års tid att jag å Cimona mfl ska åka great lake run i år igen..
Men nu när det närmar sig så pajjar bil jävlen å karln kan inte fixa de nu som de låter men med lite tur hinns de iaf, men vi skulle inte räkna med det, å lika så kan jag inte räkna med att jag har barnvakt till Albin å Maja för J-O jobbar och kan ju få nån körning, med andra ord måste jag ha nån som kan komma hit under dan om han måste iväg och även på kvälln/natten om han måste iväg! Dom jag vet som skulle kunna göra de ska ju iväg själv på greate :((
Fan fan fan!!
Att de ska va så jävla svårt att få ha kul en dag/kväll utan barn å utan karl!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: