tjorv..

2010-04-18 @ 11:05:15

japp tjorv är de med bebis i magen.. bebis mor bra men ställer till det för mamma :(
imorron ska jag till bm IGEN för att lämna ett nytt prov och får då mest troligt veta om jag blir sjukskriven eller inte, de känns onekligen rätt konstigt att bli sjukskriven från ingenting, men uppenbarligen så behöver min kropp de nu.

Vad händer mer... Albin är fortfarande hostig å snorig 3 veckor nu :( Michelle har fått hosta och Max är lite snorig bara, trots detta hostande och snorande så är faktiskt alla pigg å frisk. Men om inte hostan ger med sig snart så får han nog hälsa på farbror doktor.

Enligt mina barn hade jag inte tid med de här nu som jag trodde för dom lekte så fint innan jag tog fram datan. :)

 Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: