städar

2010-04-13 @ 15:53:19

.. men orken räcker inte långt idag, så jag städar lite i taget, men nu är iaf dammtorkning å dammsugningen klar NERE, ska snart orka plocka bort vinter kläderna som inte används längre :) de gillas sen blir det en tur med skurmoppen innan middan ska lagas.
I övrigt så har jag hjärnan full med tankar just nu.. jobbiga tankar bitvis men inte mer än att de förhoppningsvis går att lösa.
Jo våran hankatt har varit till utlånes ett tag till en honkatt som ville få bebisar i nästan 2 veckor va han där men igår fick vi äntligen hämta hem han :) När jag skulle hämta barna på dagis idag så släpper jag in han och när vi kommer från dagis så STINKER de verkligen kattpiss i hela huset å jag blir tokig har precis dammtorkat och tvättat så de lukat så gott här hemma så möts man av den lukten och jag trodde givetvis att han pissat inne för att märka sitt revir efter så lång tid bort MEN då visar det sig att stackarn varit i slagsmål, jätte många rivmärken och HELT nerpissad så de blir badet för han snart :)
Nu är han iaf ut och jag vart fri lukten igen ;)
Nä nu ska de torkas 2 rumpor och städas golv..

        Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: