Söndag..

2010-04-04 @ 15:37:54

..men folk tar det som en lördag bara för det är en dag extra innan skola, jobb dagis mm drar igång men INTE jag, jag har söndag idag heeela långa dan, barna ska läggas i tid komma tillbaka till rutinerna som vanligt efter helg och jag å karln ska mysa framför tvn och dagen imorron som är en extra ledig dag den är just de EXTRA men varför inte va pigg å utnyttja den dagen till max istället för va helt slut? de kommer vi göra iaf.. bara UMGÅS! :)
Den här helgen har varit mysig vi har verkligen äntligen bara fått umgås hela familjen, suttit i solen plockat lite på gårn mm och igår hade vi Jolle här på besök också ända till kvälla de va trevligt, har inte träffat han sen i sommras nu, så igår grilla vi å hade de trevligt. Och nu får jag även rå om barna lite extra bara jag en stund medans Jan-Olov kör Jolle nånstans för att köpa en bil :)
Sen blir de midda, bad, dusch å mys! Tror jag ska be Jan-Olov handla hem dip tills ikväll ;)

Sen vill jag säga STORT grattis till Madde och Lars som fick en liten kille igår! :))

Nu ska jag prata lite med barna som kommit in efter flera timmar ute i fin vädret och hämta Albin som vakna NU efter lunchen! :)

Mysig helg helt enkelt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: