oväsentligt drabbel ;)

2010-04-01 @ 17:19:51

Nu är de påsk och de innebär låång ledigt.. Jan-Olov ska va ledig från idag tills på Tisdag och de ska bli så fruktansvärt skönt, han har inte varirt ledig nu på 3 veckor så i helgen ska vi bara mysa umgås och ha de bra! =)
Ska på midda i Sanne imorron det är vad som är inplanerat just nu och bara de är skönt.. att inte ha en massa måsten och rännande hit å dit, utan bara ta dagen som den kommer :)
Fick även telefonsamtal från Jolle och han ska komma upp i påsk så han kommer på ett besök och de ska bli kul, länge sen man träffa han nu.
Idag har ALLA barn varit friska (ÄNTLIGEN) och varit på dagis utklädd till påskkärring å påskgubbe, så söta så :)
Michelle är dock skit sur för dom sagt på dagis att dom skulle flyga till blåkulla men i själva verket skulle dom bara gå upp på bua å sjunga för dom, så hon är SUR nu för att dom lurades! ;) Efter dagis har vi städat å påskpyntat lite, jag är inte så mycket för de här med påsk pynt så nå hemskt mycket grejer har de inte blivit framtaget, nå små grejor som barna fått å gjort bara men de räcker för att dom ska vara nöjd å de är väl de som räknas! :)
Ikväll vankas de myskväll här hemma, jag hade egentligen tänkt ta en tur till Cimona och kolla in hennes nya lägenhet men det får bli en annan kväll istället.. men jag skänker en tanke till henne som har två väldigt tussiga små tjejer där hemma :( hoppas dom kryar på sig snart!
Nu ska jag ställa ordning nån midda innan karln kommer hem.

            Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: