Äntligen..

2010-04-14 @ 21:19:53

Ja äntligen så har Albin blivit frisk (ja bortsett från lite snorig och lite hostig fortfarande men inge sjuk) så imorron blir de dagis :) jag själv ska på MVC och tar då med mig Michelle för hon ska kolla örona, hoppas verkligen att allt ser bra ut, jag vill inte att hon ska ha problem med de också, hon börjar verkligen tycka det är jobbigt med glasögona nu :( hon tycker inte att hon är nå söt i dom.. hon är ju ALLTID hur söt som helst å nå annat ska ingen få henne att tro!! sen åker vi till Cimona efter de :)

Idag fick jag göra om städningen på nedervåningen eftersom ja... min ork helt enkelt inte räckte tills jag hade torkat golven, men nu är det ny dammsugit och ny torkat.. håller iofs inte i sig så länge eftersom man har en hund som springer in och ut *suck*
Nu har jag duschat tagit bort nagellack, måla på nytt och tänt ljus :)
Dom jobbiga tankarna jag haft nu verkar inte vilja ge sig de blir inge bättre, men jag hoppas än! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: